טיולים לפי איזורים

23.10.2012

אז מה היה לנו שם? - סיכום עונה.

לא ממש התכוונתי לסכם את עונת הטיולים שנסתיימה לה (איך יודעים שנסתיימה? פשוט כי אחת חדשה מתחילה.) אבל רון טרח וערך סרט כל כך מקסים שמסכם את הדובדבנים שבקצפת, העידית שבעידית, הקרם דה לה קרם ובקיצור את כל הקטעים המגניבים מהטיולים שעשינו העונה ועוד עשה את זה בכישרון רב כל כך אז אין ברירה, זמן סיכומים הגיע.

אם הכברתי מילים על הסרט, נתחיל איתו.




יפה, נכון? אפילו אני, שהייתי שם, קצת קינאתי ברוכבים שבסרט.

איפה היינו השנה? הנה רשימה לא מחייבת, לפי סדר א"ב.

אום אל קנאטיר, אום דרג', בארות עודד, בורות לוץ, בית שערים, בקעת הירדן, ברכת מן, גליל, דישון, דן, הפג'ר הקטן, הר הנגב, הר חמרן, זהרת אל כולא, חרבת ירדה, חרבת עירב, חרמון, טריק אבו ג'ורג', כוכב השחר, כנף, כרמל, מדבר יהודה, מכתש גדול, מכתש קטן, מכתש רמון, מעלה נביאים, מעלה חצצון, מעלה יאיר, מעלה כותים, מעלה מכוך, מעלה תקוע, מפער פיטם, מצפה רמון, מרזבה, מרסבא, נחל אביה, נחל אדוריים, נחל אלות, נחל אמציה, נחל בירנית, נחל ברקן, נחל געתון, נחל דרבן, נחל השופט, נחל חורשה, נחל חצצון, נחל ניצנה, נחל סרפד, נחל עבדת, נחל עקרב, נחל ערוגות, נחל ציפורי, נחל רז, נחל שלף, נחל תנינים, נחל תקוע, עבדת, עין דמומית, עין מוקש, עין מחוללים, עין ריחניה, עמק יזרעאל, ערד, פורה, צונם, צוקי גיתה, ציר המוסכים, ציר המעיינות, ציר המצלעות, ציר הנפט, קרנטל, רוג'ום א נאקה, רוג'ום אל הירי, רמות, רמות מנשה, רמת הגולן, רמתניות, שדה בוקר.

וזה רק מקבץ חלקי של נקודות החן אותן ביקרנו העונה. קצת הזנחנו את איזור הערבה בואך אילת ואת המרכז הקרוב אלינו. נפיק לקחים לעונה הבאה.

וחוץ מזה, כרואה חשבון מדופלם, כשעושים סיכום אני לא יכול להימנע מסיכום כמותי. אז ככה נראתה עונת 2012 במספרים. (בלי רומניה, כן? שמה הייתה חוויה חוץ גופית, לא סופרים אותה).

17 טיולים, כ 5 משתתפים בממוצע לטיול, סה"כ רכבנו במצטבר כ 11,600 ק"מ אבל היה לנו רק פנצ'ר 1 בסך הכל (אולי כי ל 2 משתתפים יש מוסים?) שרפנו כ 800 ליטר דלק מאובנים יקר ערך. טיול ממוצע ארך כ 145 ק"מ. מה אומרים כל המספרים האלה? שום דבר.  נסיים ב 1 אלוהינו ונקווה שיהיה איתנו גם בעונה הבאה.






5 תגובות:

  1. זהו. אני יוצא מהארון.
    אני אוהב אתכם. ומקנא. מאד.
    גם אני רוצה לבוא אתכם. מידי פעם.

    השבמחק
  2. יציאה אנונימית מהארון אינה נחשבת יציאה מהארון.....

    השבמחק
    תשובות
    1. קובי, 40 , KTM250F 2008
      מושב ליד מודיעין.
      זה מספיק מחוץ לארון?
      וקצת ברצינות. כל הכבוד לכם על ההתמדה ועל השיתוף.
      עדיין מקנא

      מחק
  3. מקסים! אפשר להיות חבר שלכם?

    השבמחק